پارانشيم كليه و فشار خون بال
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 پارانشيم كليه و فشار خون بالا

فشار خون بالا شایع علامت بیماری پارانشیم کلیوی است. آن را به نام فشارخون پارانشیم کلیوی و حساب آن را برای 5-10 ٪ از تمام موارد فشار خون در درمانگاه.

پارانشيم كليه یک بیماری تنها نیست بلکه شامل گروهی از مشکلات کلیوی مانند گلومرولونفريت و پيلونفريت مزمن و بیماری کلیه پلی کیستیک و انسداد مجاری ادراری، و غیره. بیماران نفریت است 34-80% بروز به توسعه فشار خون بالا، بیماران PKD 30-46% بروز و بيماران مبتلا به پيلونفريت مزمن 30% بروز به توسعه فشار خون کلیوی دارند. فشار خون بالا می شوند با بدتر شدن پيشرونده بیماری شرایط بدتر و حدود 90 درصد بیماران مبتلا به ESRD توسعه فشار خون بالا. در اغلب موارد, فشار خون بالا افزایش ترشح رنين ایجاد می شود.

فشار خون بالا پارانشيم كليه است 2 بار بروز بالاتر به توسعه را در فشار خون بدخیم است که شایع تر است در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA. مطالعه پیدا کرده است که میزان بقای 5 سال برای بیماران مبتلا به فشارخون بدخیم اولیه حدود 60 ٪، در حالی که برای بیماران مبتلا به کلیه، فشار خون بدخیم پارانشيم، ميزان بقا در 1 سال تنها 4 درصد است. بنابراین ما می توانید ببینید که درمان زود هنگام و موثر برای بیماری پارانشیم کلیوی و فشار خون بالا بسیار مهم برای بیماران است.

درمان برای فشار خون بالا پارانشيم كليه عبارتند از:

1. کنترل مصرف نمک و آب. این می تواند کمک کاهش حجم خون و کنترل فشار خون کمک کند.

2. به معنای. به معنای می تواند کمک به حذف آب اضافی و احتباس سدیم در بدن بیمار.

3. ACEI و ARB مواد مخدر. آنها به طور گسترده ای در کلینیک برای کمک به کاهش فشار خون بالا استفاده می شود. این داروها می تواند کمک به سهولت گلومرول فشار داخلی و کاهش خسارت به گلومرول.

4. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy(http://www.kidney-arabic.com). آن در داروهای سنتی چینی است و بر اساس آن می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا، تعمیر آسیب دیده بافت پارانشیم کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. این توابع گسترش خونی anti-inflammation و anti-coagulation و تخريب ماتريكس خارج سلولي تا کمک ترویج گردش خون افزایش جریان خون به کلیه ها و ارائه nutritions لازم برای تعمیر آسیب دیده بافت پارانشیم کلیوی. هنگامی که ترمیم ضایعات پارانشيم كليه عملکرد کلیوی بهبود یافته است، فشار خون بالا کاهش و سایر علائم مانند دفع خواهد، تورم نیز درمان خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 30407
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: